Mördarkompaniet

Wow Guild

Holy Preist

Dela

Lepelina

Antal inlägg : 2
    Registreringsdatum : 09-02-16

Holy Preist

Inlägg  Lepelina i mån feb 16, 2009 6:10 pm

Namn:Lepelina
    Klass:Priest
    Level:80
    Spec:20/51/0 (Holy)
    Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Lepelina
    (Shadow speccad atm för jag puggar naxxrmas 25 som DPS) Mina stats är 2k spell power,21%crit,ca 450 MP5 while casting,
    Proffessions: Herbalsim & Enchanting
    Ålder:22

Varför vill du gå med i Mördarkompaniet?
    Jag letar efter en guild för min alt som jag kan raida med, och Mördarkompaniet värka vara guildet som är av behov av en Priest som kan hoppa in och fylla upp spots om det behövs.

Känner du någon i gillet?
    Nej tyvär :< Men det hoppars jag det blir ändringar på Wink

Vilka dagar/tider kan du räda?
    Just nu då uldar inte är släppt kan jag raida alla dagar utom onsdagar och torsdagar. från 18:00 till 00:00 Hälgerna kan jag dock raida när som hällst

Vad var du med i för guild tidigare? Varför lämnade du den?
    Jag har ingen guild, Men min main är med i indigo, vilket då min alt ochså är, Men jag har ingen raiding guild med denna Preisten.

Övrigt (berätta lite om dig själv etc.)

Jag har lirat wow ända sen betan va ute, Lirat warrior hel pretbc, startade som DPS warrior igenom ZG/AQ20, Och sen va guildet i behov av tanks då jag respeccade och blev OT, och efter ett tag blev jag promotad MT och tankade hela vägen upp till naxxramas. TBC kom jag re-rolla server med några polare, och Min warrior drog jag upp till 70 och jag main tanka Karazhan/Gruul/magtheridon i guilden Aschension, Men guilden disbandade efter det då vi lackade folk under somma tiden, Men jag joinade då en ny guild (Wrath of eternity), vilket dom då va i behov av warlocks, så Jag lvla upp en lock snabbt, och raidade med dom och vi drog ner Void reaver, men även den guilden disbandade efter Guild drama mellan några members, efter det joina jag soul sworn seven, och drog ner allt i TK ohc SSC, Men fick lite IRL problem och va tvungen att sluta spela i 1 månad, men saker löste sig tidigare än förväntat så jag snacka med SSS GM om det va ok om jag joina igen, Men då krävdes det att jag gjorde en ny apply, Men det såg jag ingen mening med efter som jag redan varit i guilden i 3 månader och dom visste hur jag spelade med mera, efer det tänkte jag nu får det va nog, så jag skapade en egen guild, Vid namn Indigo, Vi startade som alla andra guilds med spammande i trade channel, Indigo Looking for members we have karazhan 12/12, Ja ni vet hur det funakr Razz. Members börja trilla in och vi lyckades dra igpng vår första 25 mana raid, Gruul gick ner magtheriddon gick ner, SSC TK va på tur, efter 1 vecka i SSC så va vi på Lady vashj, Tog oss 2 dagar att plocka ner henne, TK på tur och vi drog ner 3 bossar på 2 dagar, Keal'thaz va på tur, Men då kom patchen Då BT och MH inte längre krävde prequest för o komma in i, Alla va sugna på BT och MH så vi skippade Keal för tillfället, Som en kanon drog vi igenom MH allt upp till Archimonde clearat, Efter det gick vi in i BT o cleara fram till Blood Boil,Men vårt karazhan gear räckte inte längre så vi fick farma bossarna vi tagit ner och så gjorde vi ett tag, Gearet kom och efter ett tag va både MH och BT clearat, vi gick då in i SWP med T5/T6 gear och tog ner första bossen till 10%, Men vi kom inte längre då geareat inte räckte till, Den stora nerfen kom och vi one shota första bossen samma dag, inte mycke o skryta om men vi gick vidare, Clearade hela SWP, och väntade på Lich king skulle komma, Lich king kom och vi har clearat allt som finns o cleara inklusive Sarhtarion 3 drakar uppe.
    Det är vad jag kan komma o tänka på nu :>

Annars vill jag bara tacka för ni tog er tid o läsa igenom detta hoppars vi ses i /g Wink
    Jamesblonde

Antal inlägg : 44
    Registreringsdatum : 09-01-26
    Ålder : 28

Sv: Holy Preist

Inlägg  Jamesblonde i mån feb 16, 2009 6:34 pm

Heliga präster har vi ont om, och du verkar som en aktiv en dessutom! Jävligt fin apply, välkommen!

Antal inlägg : 44
    Ålder : 28

Inlägg  Jamesblonde i tis feb 17, 2009 1:19 am

Jamesblonde skrev:Heliga präster har vi ont om, och du verkar som en aktiv en dessutom! Jävligt fin apply, välkommen!

Heliga präster? fan newyn börjar smitta av sej

Antal inlägg : 29
    Ålder : 30

Inlägg  Newyn i tis feb 17, 2009 7:06 pm

Jamesblonde skrev:
    Jamesblonde skrev:Heliga präster har vi ont om, och du verkar som en aktiv en dessutom! Jävligt fin apply, välkommen!

Heliga präster? fan newyn börjar smitta av sej
    Vad har jag gjort? Surprised Ser bra ut, nice apply.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: ons sep 19, 2018 6:15 am