Mördarkompaniet

Wow Guild

Lyeen - Affliction Warlock

Dela

Lyeen

Antal inlägg : 2
    Registreringsdatum : 09-02-16

Lyeen - Affliction Warlock

Inlägg  Lyeen i mån feb 16, 2009 10:23 pm

Namn:
    Lyeen
    Klass:
    Warlock, men jeg respeccer selvfølgelig hvis det trengs.
    Level:
    80
    Spec:
    Affliction
    53/3/15
    Armory länk:
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Lyeen
    Proffessions:
    Jeg har inscription og Herbalism.
    Ålder:
    Jeg er 17 nå, og fyller 18 i sommer.

Varför vill du gå med i Mördarkompaniet?
    Fordi jeg har vært i useriøse guilds og har måttet pugge i det siste, og jeg har lyst på en litt mer disiplinert type å raide på, og jeg snakket med Kasarak om hvor langt dere har kommet, hvor ofte dere raider og det hørtes perfekt ut for meg.

Känner du någon i gillet?
    Ikke enda, men jeg håper selvfølgelig å bli godt kjent med dere.

Vilka dagar/tider kan du räda?

Jeg kan raide hver dag, 18:00-22:30 og hele dagen i helgene til ca 01:00. Det eneste som kan bli litt problematisk er helgene, siden dere raider til etter 00:00. Jeg kan nok som oftest det, men det kan bli litt problematisk noen dager. Hvis jeg kan dra før 1:00 merker nok ingen noe som helst angående det Smile

Vad var du med i för guild tidigare? Varför lämnade du den?
    Jeg vil dele det opp i tre deler:
    Pre-TBC:
    Her spillte jeg en holy priest (Lamby) I flere guilder. Min første var ANGER, hvor jeg healet. Vi kom oss litt inn i Blackwing lair og hadde masse moro ofc. Etter det joinet jeg litt forskjellig guilder som Alliance Brigade og diverse andre.
    TBC:
    Jeg kom litt sent inn i TBC fordi jeg tok et halvt års pause, men når jeg startet joinet jeg en guild kalt Hyperborea. Jeg co-ledet denne guilden sammen med 3 andre og vi kom oss litt inn i TK før vi disbandet av flere grunner.
    Post-TBC:
    Her har jeg bare vært i en guild, Restless Crusaders. Vi clearet nesten naxx 10, jeg var class master her, men etterhvert så leavet noen guild members og andre sluttet og raide så det ble litt dødt i guilden. Raiding tidene deres var også litt sene for meg. Derfor leaver jeg guilden og håper på å bli med dere.

Jeg har også experience her:
    Naxx 10 man - Clearet
    Naxx 25 man - Clearet
    Sartharion 10 & 25 - Clearet
    VoA 10 & 25 - Clearet
    Malygos 10 - Kan tacs utenatt, men ikke prøvd
    Malygos 25 - Kan tacs utenatt, prøvd i pug. Wipes, selv om jeg fikk prøvd helt til og med Phase 3

Övrigt (berätta lite om dig själv etc.)
    Som sagt er jeg 17 år og går på videregående skole. Jeg har masse tid til å raide, og kommer forhåpentligvis til å raide ofte og mye. Jeg kan også love å komme forberedt til hvert raid med flasks og shards (Selv om flasks er litt waste nå, men du vet jo aldri i progress runs)
    Jeg er også villig til å gjøre hva det trengs for at guilden skal klare det dere vil. Det vil si respecce, kanskje levle priesten min fra 70 hvis det trengs etc. xD
    Kasarak

Antal inlägg : 21
    Registreringsdatum : 09-01-27
    Ålder : 27

Sv: Lyeen - Affliction Warlock

Inlägg  Kasarak i tis feb 17, 2009 12:28 am

Vi behöver ju ranged dps så ge mig en whisper in-game så får du invite.
    Jamesblonde

Antal inlägg : 44
    Registreringsdatum : 09-01-26
    Ålder : 29

Inlägg  Jamesblonde i tis feb 17, 2009 1:15 am

Kommer ihåg dej från Alliance brigade Razz, lirade på "Einsteinswe" då, ne rogue. Välkommen!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: ons nov 14, 2018 7:32 pm