Mördarkompaniet

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mördarkompaniet

Wow Guild


3 posters

    80 Death Knight - Harxas.

    avatar
    Harx


    Antal inlägg : 1
    Registreringsdatum : 09-02-16
    Ålder : 36
    Ort : Borlänge

    80 Death Knight - Harxas. Empty 80 Death Knight - Harxas.

    Inlägg  Harx mån feb 16, 2009 6:17 pm

    Namn: Harxas
    Klass: Death Kight
    Level: 80
    Spec: Blood DPS
    Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Harxas (nu är armory inte uppdaterat efter min nuvarande gear/specc men jag kan säga att jag har iprincip full epic det är en ring och en trinket som är rare)
    Proffessions: Mining och herbalist-
    Ålder: 21

    Varför vill du gå med i Mördarkompaniet?
    Jag vill gå med i mördarkompaniet för att jag känner ett par där och det skulle vara sjukt kul att få spela tillsammans med dem igen, men och för att jag vill börja raida på min alt.

    Känner du någon i gillet?
    Ja jag känner ett par stycket, nu vet jag inte hur många som har rerollat eller bytt namn med de jag vet säkert är med i guilden är, Jamesblonde, Kimpi, Gotha, deviner, alfhindil .

    Vilka dagar/tider kan du räda? Jag kan raida i princip alla dagar men onsdagar och torsdagar är för min main guild sen resten av veckan är jag eran. Jag hörde att ni raidade fredagar/söndagar atm och det skulle va helt perfekt för mig plus att jag kan ge er 100% attendence då.

    Vad var du med i för guild tidigare? Varför lämnade du den?
    Hela min guild historia är som följer,
    Pre TBC:
    Invictus, Jag var officer blev sedan promotad till GM vi clearade MC med den guilden bara, sen dog guilden sakta med säkert.
    High Society som var en skandinavisk guild och imo en av de bästa/roligaste guilder jag varit i pga sammanhållningen guilden hade, alla var kompisar med alla vare sig de va guild masters eller officers eller vanliga members. Ska väl tillägga att jag var officer i den guilden med.
    TBC: Ja efter TBH slog igenom så var det en massa High society members som slutade spela/tog en paus så guilden lades ner, jag joinade Ex Vi Terminioch clearade karazhan/gruul/magtheridon/ssc/tk/mh/bt med dem. Sedan efter vi clearat BT 3 gånger så bestämmde sig våran GM och MT att gå inaktiva så det var ett hårt slag under bältet för oss och vi lyckades tappa för många members på grund utav det och guilden gick inte att rädda efter det.
    Då bestämmde jag mig för att joina en annan guild som var sämre men jag hade en mycket bra kompis där som fixade in mig och det var ett av de bästa sakerna jag har gjort under min wow karriär, jag joinade nämligen Indigo och jag började om igen från BT och clearade igenom instancen igen med denna guilden och det var jätte kul, jag fick samma känsla igen när jag börja raida som jag hade i High society och jag har varit i indigo sedan dess och är fortfarande kvar.
    Just nu i indigo så har vi clearat allting inlkusive sartharion med 3 drakar uppe.

    Övrigt (berätta lite om dig själv etc.)
    Ja jag heter då Fredrik Svensson och är som sagt 21 år gammal bor i borlänge dalarna.
    Jag är arbetlös just nu och har mycket tid att leka vid datorn, jag spelar i princip hela tiden och tycker det fortfarande är lika kul som det va när jag började.
    Jamesblonde
    Jamesblonde


    Antal inlägg : 44
    Registreringsdatum : 09-01-26
    Ålder : 34
    Ort : JÖNKÖPING

    80 Death Knight - Harxas. Empty Sv: 80 Death Knight - Harxas.

    Inlägg  Jamesblonde mån feb 16, 2009 6:29 pm

    Underbart! har saknat dej i guilden, tror ja även att de andra har gjort! För jävla mycket slackers i guilden nu så du är varmt välkommen.
    Newyn
    Newyn


    Antal inlägg : 29
    Registreringsdatum : 09-01-26
    Ålder : 36
    Ort : Uppsala

    80 Death Knight - Harxas. Empty Sv: 80 Death Knight - Harxas.

    Inlägg  Newyn mån feb 16, 2009 10:02 pm

    Vi har ju tjockt med melee men ont om seriöst folk, så välkommen.

    Sponsored content


    80 Death Knight - Harxas. Empty Sv: 80 Death Knight - Harxas.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre apr 19, 2024 12:42 pm