Mördarkompaniet

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mördarkompaniet

Wow Guild


2 posters

    Spirited feral mainly dps druid appli

    avatar
    spirited


    Antal inlägg : 2
    Registreringsdatum : 09-03-15

    Spirited feral mainly dps druid appli Empty Spirited feral mainly dps druid appli

    Inlägg  spirited sön mar 15, 2009 6:33 pm

    Innan du gör en apply se till att du uppfyller kraven:
    #1: Du har VT 2.1 - check :>
    #2: Du har addons som är viktiga, deadlybossmods, decursive, etc. - bruger alle bra mods
    #3: Du kan taktikerna till alla bossarna som vi kör. - har champion of the frozen wastes


    Namn: Spirited
    Klass: Druid
    Level: 80
    Spec: 0/55/16
    Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Spirited
    Proffessions: LW skin for atp bonus og stam i bearform
    Ålder: 18

    Varför vill du gå med i Mördarkompaniet?
    Raiding tiderne passer mig bra och det virker som en god guild Smile jeg leder efter en semicasual guild der stadig clearer content og raider seriøst

    Känner du någon i gillet? nej

    Vilka dagar/tider kan du räda?
    Alle hverdage fra 21-? og fredag hele dagen samt lørdag søndag
    Vad var du med i för guild tidigare? Varför lämnade du den?
    Final Justice - virker som en noob guild uden godt leadership - en officer ændrede raiding hours til 21-24 så jeg kunne raide og skiftede til 19-22 dagen efter pga andres behov. Virker ustabilt og useriøst
    Övrigt (berätta lite om dig själv etc.)

    Jeg er från Danmark og spelar meget volleyball og basketball. Ud over det går jeg i gymnasiet på 2. årgang. Jeg har virkelig dårlig humor og elsker fokuserede raids uden for meget bøvl. Jeg ved i et raid hvornår man skal lave sjov og hvornår man skal være seriøs og så er jeg god til at integrere mig med nye mennesker.
    avatar
    spirited


    Antal inlägg : 2
    Registreringsdatum : 09-03-15

    Spirited feral mainly dps druid appli Empty Sv: Spirited feral mainly dps druid appli

    Inlägg  spirited sön mar 15, 2009 6:34 pm

    btw if there are any words you dont understand or have questions ask away
    Gotha
    Gotha


    Antal inlägg : 23
    Registreringsdatum : 09-01-27

    Spirited feral mainly dps druid appli Empty Sv: Spirited feral mainly dps druid appli

    Inlägg  Gotha mån mar 16, 2009 11:17 pm

    Ser riktigt bra ut, najs gear och bra apply!

    Ge mig ett ingame whisp så får du en invite!

    Sponsored content


    Spirited feral mainly dps druid appli Empty Sv: Spirited feral mainly dps druid appli

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor mar 28, 2024 6:56 pm